Thursday, May 28, 2020

ကုန်သေတ္တာသင်္ဘောလုပ်ငန်း ယခုနှစ်အတွင်း အခြေအနေ ပြန်ကောင်းဖို့ မျှော်လင့်ချက်မရှိ



ကုန်သေတ္တာသင်္ဘောလုပ်ငန်း ယခုနှစ်အတွင်း အခြေအနေ ပြန်ကောင်းဖို့ မျှော်လင့်ချက်မရှိ 🤔

'𝗡𝗼 𝗵𝗼𝗽𝗲' 𝗼𝗳 𝗯𝗼𝘂𝗻𝗰𝗲-𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗶𝗻 𝗱𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗶𝗻𝗲𝗿 𝘀𝗵𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘆𝗲𝗮𝗿🙄🛳
ထိပ်တန်း ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောလိုင်းများ အနာဂတ် မြန်မြန် ပြန်အဆင်ရေး ကောင်းတဲ့ဘက်က အမြင်နဲ့ ပြောနေကြသလို BIMCO၊ WTO နဲ့ SeaIntelligence မှ ခန့်မှန်းချက်များကို ဖေါ်ပြထားပါတယ်။
သင်္ဘောလုပ်ငန်းအုပ်စုကြီး 𝗕𝗜𝗠𝗖𝗢 ရဲ့ အကြီးအကဲ တစ်ယောက်ကတော့ “ကုန်သေတ္တာ သင်္ဘောလုပ်ငန်းအနေဖြင့် အချိန်အနည်းငယ်အတွင်း ပြန်ကောင်းလာစရာမရှိ” ဟုပြောကြားခဲ့ပါတယ်။ 𝗦𝗲𝗮𝗜𝗻𝘁𝗲𝗹𝗹𝗶𝗴𝗲𝗻𝗰𝗲 မှ ဤခန့်မှန်းချက်ကို ထောက်ခံခဲ့ပြီး ၂၀၂၁ မှ ပြန်ကောင်းခြေရှိတယ်လို့ ဆိုပါတယ်။
ထို့အပြင် ပြေးဆွဲခြင်း မရှိဘဲရပ်ထားသော ကုန်သေတ္တာသင်္ဘောများပေါ်က ကုန်သေတ္တာပေါင်း TEUs ၂.၆၅ သန်းကို မူတည်ပြီး၊ သင်္ဘောတွေကို မပြေးဆွဲခြင်းက ကုန်ကျစရိတ်သက်သာသလိုရှိသော်လည်း၊ ရပ်ထားခြင်း ကပင် ကုန်ကျစရိတ်များ တက်နေကြောင်း 𝗦𝗲𝗮𝗜𝗻𝘁𝗲𝗹𝗹𝗶𝗴𝗲𝗻𝗰𝗲 မှ ပြောခဲ့ပါတယ်။
ဖေဖေါ်ဝါရီလမှာ တရုတ်ပြည်ဘက်က တားမြစ်ပိတ်ဆို့မှုများက စလိုက်ရာမှာ၊ တစ်ကမ္ဘာလုံး အကုန်ပြန့်ပြီး၊ တရုတ်ဖက်က့ကုန်ပြန်ပို့ဖို့ ကြိုးစားသော်လည်း၊ တစ်ခြားကုန်သွယ်ဖက်နိုင်ငံများဖက်က ကုန်လက်ခံဖို့ အသင့် မရှိသေးဘဲ၊ အဝယ်မရှိဖြစ်နေပါတယ်။
𝗛𝗮𝗽𝗮𝗴 𝗟𝗹𝗼𝘆𝗱 က အမှုဆောင်အရာရှိက သင်္ဘောများကို မပြေးဆွဲဘဲ ရပ်ထားလျင်လည်း၊ ပြေးဆွဲချိန်က ကုန်ကျစရိတ်၏ ၄၀% ရှိနေပြီး၊ အရှုံးပြလျက်ရှိနေကြောင်း ပြောခဲ့ပါတယ်။
𝗠𝗮𝗲𝗿𝘀𝗸 သင်္ဘောလုပ်ငန်းကြီးကတော့ ကလည်း တစ်နှစ်စာ လမ်းညွှန်ချက်ကို မထုတ်သေးဘဲထားပါတယ်။
𝗢𝗻𝗲 သင်္ဘောလုပ်ငန်ကြီးကတော့ ဧပြီလကနေ ဇွန်လ အထိ က၊ အဆိုးဆုံး အနေအထားဖြစ်မယ်လို့ ပြောပါတယ်။
ကမ္ဘာ့ကုန်သွယ်ရေး အဖွဲ့ချုပ် ကလည်း ကုန်သေတ္တာသင်္ဘောလိုအပ်ချက် ၁၀% ၂၀၂၀မှာ ကျသွားနိုင်တယ်လို့ အကောင်းဘက်က ခန့်မှန်းပေးထားပါတယ်။
ယခုကြုံနေရသော ဗိုင်းရပ်စ ပြသနာသည် ပြီးသွားမည်မဟုတ်ဘဲ၊ အမြဲဆက်ရှိနိုင်ပြီး လုပ်ငန်းများကို ဗိုင်းရပ်စ ကြောင့် ဖြစ်သော အခက်အခဲများကြား ရှင်သန်အောင်ကြိုးစားရန်သာလိုကြောင်း ပညာရှင်များက ပြောနေကြပါတယ်။

'𝗡𝗼 𝗵𝗼𝗽𝗲' 𝗼𝗳 𝗯𝗼𝘂𝗻𝗰𝗲-𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗶𝗻 𝗱𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝗰𝗼𝗻𝘁𝗮𝗶𝗻𝗲𝗿 𝘀𝗵𝗶𝗽𝗽𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝘆𝗲𝗮𝗿
ကုန္ေသတၱာသေဘၤာလုပ္ငန္း ယခုႏွစ္အတြင္း အေျခအေန ျပန္ေကာင္းဖို႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္မရွိ
ထိပ္တန္း ကုန္ေသတၱာ သေဘၤာလိုင္းမ်ား အနာဂတ္ ျမန္ျမန္ ျပန္အဆင္ေရး ေကာင္းတဲ့ဘက္က အျမင္နဲ႔ ေျပာေနၾကသလို BIMCO၊ WTO နဲ႔ SeaIntelligence မွ ခန႔္မွန္းခ်က္မ်ားကို ေဖၚျပထားပါတယ္။
သေဘၤာလုပ္ငန္းအုပ္စုႀကီး 𝗕𝗜𝗠𝗖𝗢 ရဲ႕ အႀကီးအကဲ တစ္ေယာက္ကေတာ့ “ကုန္ေသတၱာ သေဘၤာလုပ္ငန္းအေနျဖင့္ အခ်ိန္အနည္းငယ္အတြင္း ျပန္ေကာင္းလာစရာမရွိ” ဟုေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။ 𝗦𝗲𝗮𝗜𝗻𝘁𝗲𝗹𝗹𝗶𝗴𝗲𝗻𝗰𝗲 မွ ဤခန႔္မွန္းခ်က္ကို ေထာက္ခံခဲ့ၿပီး ၂၀၂၁ မွ ျပန္ေကာင္းေျခရွိတယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
ထို႔အျပင္ ေျပးဆြဲျခင္း မရွိဘဲရပ္ထားေသာ ကုန္ေသတၱာသေဘၤာမ်ားေပၚက ကုန္ေသတၱာေပါင္း TEUs ၂.၆၅ သန္းကို မူတည္ၿပီး၊ သေဘၤာေတြကို မေျပးဆြဲျခင္းက ကုန္က်စရိတ္သက္သာသလိုရွိေသာ္လည္း၊ ရပ္ထားျခင္း ကပင္ ကုန္က်စရိတ္မ်ား တက္ေနေၾကာင္း 𝗦𝗲𝗮𝗜𝗻𝘁𝗲𝗹𝗹𝗶𝗴𝗲𝗻𝗰𝗲 မွ ေျပာခဲ့ပါတယ္။
ေဖေဖၚဝါရီလမွာ တ႐ုတ္ျပည္ဘက္က တားျမစ္ပိတ္ဆို႔မႈမ်ားက စလိုက္ရာမွာ၊ တစ္ကမာၻလုံး အကုန္ျပန႔္ၿပီး၊ တ႐ုတ္ဖက္က့ကုန္ျပန္ပို႔ဖို႔ ႀကိဳးစားေသာ္လည္း၊ တစ္ျခားကုန္သြယ္ဖက္ႏိုင္ငံမ်ားဖက္က ကုန္လက္ခံဖို႔ အသင့္ မရွိေသးဘဲ၊ အဝယ္မရွိျဖစ္ေနပါတယ္။
𝗛𝗮𝗽𝗮𝗴 𝗟𝗹𝗼𝘆𝗱 က အမႈေဆာင္အရာရွိက သေဘၤာမ်ားကို မေျပးဆြဲဘဲ ရပ္ထားလ်င္လည္း၊ ေျပးဆြဲခ်ိန္က ကုန္က်စရိတ္ ၄၀% ရွိေနၿပီး၊ အရႈံးျပလ်က္ရွိေနေၾကာင္း ေျပာခဲ့ပါတယ္။
𝗠𝗮𝗲𝗿𝘀𝗸 သေဘၤာလုပ္ငန္းႀကီးကေတာ့ ကလည္း တစ္ႏွစ္စာ လမ္းၫႊန္ခ်က္ကို မထုတ္ေသးဘဲထားပါတယ္။
𝗢𝗻𝗲 သေဘၤာလုပ္ငန္ႀကီးကေတာ့ ဧၿပီလကေန ဇြန္လ အထိ က၊ အဆိုးဆုံး အေနအထားျဖစ္မယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။
ကမာၻ႔ကုန္သြယ္ေရး အဖြဲ႕ခ်ဳပ္ ကလည္း ကုန္ေသတၱာသေဘၤာလိုအပ္ခ်က္ ၁၀% ၂၀၂၀မွာ က်သြားႏိုင္တယ္လို႔ အေကာင္းဘက္က ခန႔္မွန္းေပးထားပါတယ္။
ယခုႀကဳံေနရေသာ ဗိုင္းရပ္စ ျပသနာသည္ ၿပီးသြားမည္မဟုတ္ဘဲ၊ အၿမဲဆက္ရွိႏိုင္ၿပီး လုပ္ငန္းမ်ားကို ဗိုင္းရပ္စ ေၾကာင့္ ျဖစ္ေသာ အခက္အခဲမ်ားၾကား ရွင္သန္ေအာင္ႀကိဳးစားရန္သာလိုေၾကာင္း ပညာရွင္မ်ားက ေျပာေနၾကပါတယ္။


Cold water is being poured on any optimistic outlook by some ocean carriers for a speedy recovery of the container industry from the impact of Covid-19.
In his latest assessment of the market, Bimco’s chief analyst, Peter Sand, said the current economic situation “provides no hope for a short-term recovery”. Even under the WTO’s most optimistic forecast, “container shipping demand will fall by 10%” this year.
The lower demand that came when China shut down in February had passed, but had been replaced by a global demand shock as countries around the world entered lockdown as the epidemic spread.
SeaIntelligence founder Lars Jensen agreed. He said he could not see a rebound taking pace this year, especially given that retail inventory levels were now higher than they were at the beginning of the global financial crisis.
“My most optimistic prediction of a rebound is 2021,” he said.
Meanwhile, Mr Sand noted that the idle container ship fleet had reached a new record of 2.65m teu, due to the aggressive blanking of sailings by carriers, which has so far protected freight rates from collapsing.
But, he said, this strategy would be “tested in the coming months” and was only “temporarily hiding the losses”.
He explained: “While savings are made by not sailing, the empty ships are still generating loss on a daily basis – some operating costs are still present and financing unchanged, while not providing any income.”
Indeed, according to Hapag-Lloyd chief executive Rolf Habben Jansen, each blank sailing leaves carriers facing approximately 40% of the intended voyage costs.
Maersk for example said within its Q1 interims that its full-year guidance “remains suspended”, while other carriers have highlighted the damage to their balance sheets that the pandemic is likely to cause.
Japanese shipping group NYK, a 40% equity holder of the merged ONE container line, warned in its full-year to 31 March, financial results yesterday that the impact of Covid-19 “will be immense”. It said it assumed April to June would be the “worst period” and that “economic activities will subsequently pick up at a moderate pace”.
But it cautioned: “We believe that the world will not be ‘post-corona’, but will co-exist with corona.”
The freighter fleet of Amazon Air could swell to 200 in the next seven to eight years, according to a study by the Chaddick Institute for Metropolitan Development at DePaul University, Chicago.
This prediction doubles an estimate by Morgan Stanley a year ago, and Joseph Schwieterman, the institute’s director and one of the authors of the study, cited several factors that point to a significant expansion of Amazon Air.
Firstly, it is a cornerstone of Amazon’s aggressive push of its next-day and second-day standards for the flagship Amazon Prime service.
“The big push into one-day delivery requires more capacity,” he said, adding that the pace of construction of distribution centres requires ample logistics support.
Compared with the airline arms of FedEx and UPS, (463 and 275 aircraft respectively), Amazon is a minnow. However, its fleet has grown in a relatively short time to 42 aircraft, operating about 100 flights a day, and is due to go up to 70 units next year.
Currently, Amazon’s package volume is also considerably below those of the integrators. The Chaddick study estimates that Amazon delivered 2.3bn packages in the US last year – well below the 3.1bn by FedEx and UPS’s 4.7bn, and the US Postal Service’s 6.2bn parcels.
The construction of a mega-hub at Cincinnati is going to change the picture, The hub will have the capacity to handle 100 aircraft. It could be a catalyst for a transformation of Amazon Air into an overnight operator.
အောက်ပါ ref: link ကို မှီငြမ်း၍ ပြန်လည်တင်ပြပါတယ်။
https://theloadstar.com/amazon-air-would-need-a-fleet-of-2…/

No comments:

Post a Comment